Alla inlägg under januari 2010

Av Katinka - 5 januari 2010 16:51

Jaha...då är detta min första inlägg i min blogg! Så grattis för mig att jag hittat till denna omtalade värld.... Få se hur länge jag orkar med detta, kanske tycker jag att det rent av är roligt . Men en sak är då säker...tänker kalla mig för Katinka, vill inte skylta om vem jag är, det kommer nog förstås så småningom varför   .


Detta är en barnfri vecka för mig, som jag tillbringar med min kärlek. Är ledig från jobbet med så vi har all tid för varandra. Många...eller dom flesta tycker nog att vi är en av de märkligaste par man skådat.

Vi älskar att tillbringa våran tid tillsammans på alla tänkbara sätt, allt från småsaker till livsavgörande beslut. Men fortfarande bor vi i våra egna bostäder, eller rättare sagt, vi flyttar fram o tillbaka mellan våra bostäder. Varför bor vi då inte tillsammans på riktigt? Jo, för att det inte är rätt tid helt enkelt, nu tänker många säkert att vad tusan snackar jag om... Men så är det helt enkelt på grund av en hel del saker, och då menar jag det. Lite komplicerad förhållande, men det som är viktigast trots allt är att vi vet vart vi har varandra  .


Ikväll blir det i alla fall att sitta och mysa tillsammans över några öl i jacuzzin  . En syssla vi ofta gör!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards